Mokėjimo kortelėmis sąlygos ir taisyklės
Paskutinį kartą atnaujinta: [2024-10-22]
1. Bendrosios nuostatos
Šios sąlygos ir taisyklės reglamentuoja mokėjimus kortelėmis už prekių ir paslaugų įsigijimą. Atlikdami mokėjimą kortele, Jūs sutinkate su šiomis sąlygomis.
Šis dokumentas taikomas tiek verslo klientams (B2B), tiek fiziniams klientams (B2C), išskiriant tam tikrus punktus, kurie yra būdingi tik vienai ar kitai klientų kategorijai. Dokumentas parengtas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktus bei Europos Sąjungos teisės normas dėl mokėjimų, prekių grąžinimo, ginčų nagrinėjimo bei vartotojų teisių apsaugos.
2. Mokėjimo kortelėmis taisyklės
2.1. Vienkartiniai mokėjimai:
Klientai gali atlikti vienkartinius mokėjimus naudodamiesi debeto arba kredito kortele. Po mokėjimo įvykdymo, sąskaita bus debetuota nurodyta suma. Užbaigus operaciją, klientui bus išsiųstas mokėjimo patvirtinimas į nurodytą el. pašto adresą.
2.2. Pasikartojantys mokėjimai (abonementai):
Pasikartojantys mokėjimai gali būti taikomi paslaugoms, kurios veikia prenumeratos pagrindu. Klientas sutinka, kad tam tikru periodu iš jo kortelės bus automatiškai nuskaitoma sutarta suma. Pasikartojančių mokėjimų atšaukimas turi būti pateiktas raštu prieš 14 kalendorinių dienų iki kito mokėjimo termino. Nepavykus atšaukti laiku, mokėjimas gali būti nuskaitytas ir nebus grąžinamas.
3. Grąžinimo politika
3.1. B2B klientai (verslo subjektai): Verslo klientai privalo laikytis griežtų grąžinimo sąlygų, kurios yra nurodytos pirkimo sutartyje. B2B klientams netaikomos vartotojų teisių apsaugos nuostatos, todėl prekių ir paslaugų grąžinimas vyksta pagal sutartines sąlygas. Jeigu prekių grąžinimo galimybė numatyta, verslo klientai turi pateikti prašymą dėl grąžinimo per 7 kalendorines dienas nuo prekės gavimo dienos.
3.2. B2C klientai (fiziniai asmenys):
Fiziniai asmenys turi teisę grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo, nenurodant priežasties, laikantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso bei ES vartotojų teisių direktyvos. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, originalioje pakuotėje, nepažeistomis etiketėmis ir visais priedais.
3.3. Produktai, kuriems netaikoma grąžinimo teisė:
- Prekės, kurios buvo pagamintos pagal individualius užsakymus.
- Prekės, kurios greitai genda arba turi ribotą galiojimo laiką.
- Programinė įranga, atidarius pakuotę.
- Elektroninės paslaugos, kurios buvo aktyvuotos ar suteiktos po pirkimo.
4. Skundų ir ginčų nagrinėjimas
4.1. Skundai dėl mokėjimų:
Jeigu klientas pastebi neteisingą mokėjimą ar turi su mokėjimais susijusių skundų, jis privalo informuoti mus per 14 kalendorinių dienų nuo mokėjimo dienos. Visi skundai turi būti pateikti raštu arba el. paštu, nurodant mokėjimo duomenis bei paaiškinant situaciją.
4.2. Ginčai dėl paslaugų kokybės:
Verslo klientai turi teisę pateikti pretenzijas per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugos gavimo. Fiziniai klientai turi teisę teikti pretenzijas per 14 dienų nuo paslaugos suteikimo, jei jos neatitinka sutartų kokybės standartų.
4.3. Ginčų sprendimas:
Ginčai, kurių nepavyksta išspręsti derybų būdu, bus nagrinėjami Lietuvos Respublikos teismuose pagal galiojančią teisę. Vartotojai taip pat turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba Europos vartotojų centrą dėl papildomos pagalbos.
5. Baigiamosios nuostatos
5.1. Šios sąlygos gali būti periodiškai atnaujinamos, siekiant atitikti teisinės aplinkos pokyčius arba įmonės politikos pakeitimus.
5.2. Visi klientai bus informuojami apie reikšmingus pakeitimus prieš 30 dienų iki jų įsigaliojimo.