Grąžinimo politika (Devtouch! UAB)
Paskutinį kartą atnaujinta: [2024-10-22]
1. Bendrosios nuostatos
Ši grąžinimo politika taikoma visiems fizinių prekių, programinės įrangos ir paslaugų pirkimams iš Devtouch! UAB. Ji išskiria sąlygas tiek fiziniams klientams (B2C), tiek verslo klientams (B2B), remiantis Lietuvos Respublikos (LR) ir Europos Sąjungos (ES) teisės aktais.
2. Grąžinimo sąlygos fiziniams klientams (B2C)
Remiantis LR civiliniu kodeksu ir ES vartotojų teisių direktyvomis, fiziniai klientai turi šias grąžinimo teises:
2.1. Fiziniai produktai
- Grąžinimo terminas: Klientas turi teisę atsisakyti pirkimo per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties.
- Būklė: Prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, originalioje pakuotėje su visais priedais ir dokumentais. Jei prekė buvo naudota ar sugadinta, „Devtouch! UAB“ turi teisę sumažinti grąžinamos sumos dydį.
- Grąžinimo išlaidos: Grąžinimo išlaidos tenka klientui.
2.2. Programinė įranga
- Grąžinimo sąlygos: Atidarytos arba aktyvuotos programinės įrangos licencijos nėra grąžinamos, išskyrus atvejus, kai programinė įranga yra brokuota ar neveikia taip, kaip numatyta.
- Skaitmeninės prekės: Klientas netenka teisės atsisakyti sutarties, jei paslaugų teikimas ar skaitmeninių prekių teikimas buvo pradėtas su jo sutikimu ir jis buvo informuotas, kad praranda grąžinimo teisę.
2.3. Paslaugos
- Atsisakymo teisė: Klientas gali atsisakyti paslaugų teikimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo. Jei paslaugų teikimas buvo pradėtas su kliento sutikimu, grąžinimas negalimas.
- Išimtys: Paslaugos, kurios jau buvo suteiktos iki atsisakymo, yra negrąžinamos. Už atliktas paslaugas gali būti pritaikytas proporcingas mokestis.
3. Grąžinimo sąlygos verslo klientams (B2B)
Pagal LR ir ES teisės aktus, verslo klientai neturi tų pačių teisių, kaip fiziniai vartotojai, todėl jų grąžinimai yra reglamentuojami sutartimis ir individualiais susitarimais:
3.1. Fiziniai produktai
- Grąžinimo terminas: Verslo klientai gali grąžinti prekes tik pagal sutartines sąlygas arba jei buvo susitarta iš anksto. Dažniausiai grąžinimas galimas tik brokuotoms arba pažeistoms prekėms.
- Būklė: Prekės turi būti grąžinamos nepažeistos, originalioje pakuotėje ir su visais priedais. Bet kokie trūkumai gali sumažinti grąžinamą sumą arba visai panaikinti grąžinimo galimybę.
- Grąžinimo išlaidos: Visos su grąžinimu susijusios išlaidos tenka verslo klientui, nebent sutartyje numatyta kitaip.
3.2. Programinė įranga
- Licencijos ir aktyvavimas: Programinės įrangos grąžinimas negalimas po aktyvacijos ar naudojimo pradžios. Išimtis gali būti taikoma tik dėl brokuotų ar netinkamai veikiančių licencijų.
3.3. Paslaugos
- Atsisakymo sąlygos: Paslaugų teikimo sąlygos verslo klientams nustatomos sutartyse. Paslaugos, kurios jau buvo suteiktos, nėra grąžinamos, nebent sutartyje numatyta kitaip.
4. Brokuotos arba neatitinkančios kokybės prekės
- Jei prekės, paslaugos ar programinė įranga neatitinka sutartų kokybės standartų, tiek fiziniai, tiek verslo klientai turi teisę į pataisymą, pakeitimą arba kompensaciją, atsižvelgiant į konkrečią situaciją ir galiojančius teisės aktus.
- Fiziniams klientams taikomos vartotojų apsaugos priemonės pagal LR ir ES teisės aktus.
- Verslo klientai vadovaujasi sutartiniais įsipareigojimais.
5. Grąžinimo procesas
- Klientas, norintis grąžinti prekę, turi kreiptis į „Devtouch! UAB“ per nurodytus kontaktinius kanalus ir pateikti pretenziją dėl grąžinimo.
- Fiziniai klientai turi nurodyti grąžinimo priežastis per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
- Verslo klientai turi laikytis sutartinių terminų ir sąlygų, nurodytų jų pirkimo sutartyje.
Papildoma informacija apie fizinius produktus įsigyjamus iš UAB Devtouch!
Išankstinio keitimo paslauga
- Išankstinio keitimo paslauga baigiasi tiekėjo garantijos galiojimo pabaigoje arba, jei buvo nupirkta, pasibaigus „Devtouch! UAB“ garantijos pratęsimui.
- Išankstinio keitimo paslauga taikoma tik tiems įrenginiams, kurie įrodomai yra brokuoti ar pažeisti. Pardavėjas turi pats nustatyti garantijos defektą ir tinkamai apie tai pranešti „Devtouch! UAB“.
- Pakeičiamo įrenginio siuntimas priklauso nuo jo prieinamumo. „Devtouch! UAB“ pasilieka teisę pakeisti įrenginį lygiaverčiu ar aukštesnės kokybės modeliu iš to paties arba kito tiekėjo, arba naudotu, bet lygiaverčios būklės įrenginiu.
- Jei įrenginys daugiau nebėra gaminamas tiekėjo (EOL) ir todėl nepasiekiamas, klientas gaus naudotą įrenginį arba atitinkamą įpėdinį produktą, kaip dalį „Devtouch! UAB“ Išankstinio keitimo paslaugos.
- Klientas privalo grąžinti brokuotą ar pažeistą įrenginį „Devtouch! UAB“ ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pakeičiamo įrenginio gavimo dienos. Prekes klientas grąžina savo sąskaita ir rizika.
- Jei klientas negrąžina brokuoto ar pažeisto įrenginio per nustatytą 10 dienų laikotarpį po pakeitimo gavimo, klientas sutinka, kad „Devtouch! UAB“ jį apmokestintų už pakeičiamą įrenginį.
- Grąžinimai į „Devtouch! UAB“ turi atitikti šias sąlygas:
a. Brokuotas ar pažeistas įrenginys turi būti grąžintas su visais priedais, naudojimo instrukcijomis ir kitais dokumentais.
b. Įrenginys turi būti grąžintas originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis originaliomis apsaugos priemonėmis, skirtomis apsaugoti įrenginį transportavimo metu.
c. Turi būti užtikrinta papildoma originalios pakuotės apsauga, naudojant tinkamą siuntimo dėžę. - Jei priedų ar pakuotės dalių trūksta, klientas sutinka padengti su tuo susijusius mokesčius, taikomus „Devtouch! UAB“. Pretenzijos yra ribojamos iki pradinės produkto kainos.
- Jei įrenginys, dėl kurio buvo pateikta keitimo užklausa, nėra brokuotas, klientas sutinka:
a. „Devtouch! UAB“ grąžins įrenginį klientui, o klientas padengs grąžinimo išlaidas bei 80 EUR administracinį mokestį.
b. „Devtouch! UAB“ apmokestins klientą už pakeičiamą įrenginį, kuris buvo suteiktas dėl netinkamo Išankstinio keitimo paslaugos naudojimo.
c. „Devtouch! UAB“ nepriims atgal arba negrąžins pinigų už bet kurį iš dviejų įrenginių, jei kliento diagnozė buvo klaidinga. - Jei apdorojimo metu kyla komplikacijų (pvz., grąžinamas sugadintas pakeičiamas įrenginys), klientas praranda teisę į tolesnę Išankstinio keitimo paslaugą.
- Išankstinio keitimo paslauga bus atmesta, jei klientas neturi teigiamos kredito istorijos.
Neveikiančio produkto gavimas (DOA, Dead On Arrival) paslauga
- Pirkėjas pats turi nustatyti garantijos defektą ir tinkamai apie tai pranešti „Devtouch! UAB“ per 10 dienų.
- Klientas privalo grąžinti brokuotą ar pažeistą įrenginį „Devtouch! UAB“ ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pakeičiamo įrenginio gavimo, padengdamas siuntimo išlaidas ir prisiimdamas riziką. Prekės turi būti siunčiamos Devtouch! UAB.
- Jei klientas negrąžina brokuoto ar pažeisto įrenginio per nustatytą 10 dienų laikotarpį po pakeitimo gavimo, klientas sutinka, kad „Devtouch! UAB“ jį apmokestintų už pakeičiamą įrenginį.
- Grąžinimai į „Devtouch! UAB“ turi atitikti šiuos reikalavimus:
a. Įrenginys turi būti grąžintas su visais priedais ir naudojimo instrukcijomis.
b. Įrenginys turi būti grąžintas originalioje gamintojo pakuotėje su visomis originaliomis apsaugos priemonėmis.
c. Turi būti užtikrinta tinkama pakuotės apsauga naudojant papildomą siuntimo dėžę.
Garantijos pratęsimas
- „Devtouch! UAB“ garantijos pratęsimo paslauga pratęsia originalios tiekėjo garantijos galiojimą iki 36 mėnesių, nepriklausomai nuo pradinės garantijos laikotarpio.
- Garantija taikoma įrenginių gedimams dėl gamybos ar konstrukcinių defektų, kurie egzistavo produkto įsigijimo metu. Klientas turi įrodyti gamybos arba konstrukcinį defektą, jeigu tai neprieštarauja kitiems teisės aktams.
- Garantija netaikoma gedimams, atsiradusiems dėl išorinio pažeidimo arba netinkamo naudojimo, taip pat eksploatacinių dalių nusidėvėjimui.
- Garantija neapima dalių, kurios fiziškai nusidėvi arba turi būti reguliariai keičiamas po normalaus naudojimo, ypač spausdinimo galvutės, volai, eksploatacinės medžiagos, dažai ir spyruoklės.
- Garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo fizinio produkto pristatymo iš „Devtouch! UAB“ dienos.
- Garantija apima tik tuos įsipareigojimus, kurie taip pat yra numatyti originalioje tiekėjo garantijoje.
- „Devtouch! UAB“ gali, savo nuožiūra, remontuoti produktą arba pakeisti jį naudotu ar nauju produktu, turinčiu panašias savybes, per pagrįstą laikotarpį.
- Produktai, kurie nėra brokuoti, bus grąžinami tik gavus apžiūros mokestį, taip pat taikomi grąžinimo siuntimo mokesčiai.
- Klientas privalo padengti įrenginio grąžinimo siuntimo išlaidas „Devtouch! UAB“.
RMA atvejai garantijos laikotarpiu
- Prašyti RMA numerio.
- Grąžinant produktą, būtina užtikrinti, kad įrenginys būtų tinkamai apsaugotas stabilioje išorinėje dėžėje ir su pakankama apsauga.
- RMA numeris turi būti aiškiai pažymėtas ant išorinės siuntimo dėžės.
- Prieš grąžindami prekę, būtinai pasidarykite atsarginę kopiją. Operacinės sistemos, programinė įranga ar duomenys gali būti prarasti per remonto procesą ir nebus atkurti.
- Pridėti sąskaitos kopiją kaip garantijos įrodymą.
- Klientas padengia grąžinimo į „Devtouch! UAB“ išlaidas.