Serial numbers, history
Remonto modulis gali susieti atliktas remonto operacijas su unikaliu prekės serijos numeriu, kad būtų kaupiama visa remonto istorija, judėjimas
Monitoring and Managing the Repair Process
Naudodami darbo užsakymų valdymo funkciją Odoo remonto modulyje, galite kurti, priskirti ir sekti visus darbo užsakymus. Tai leidžia detaliai valdyti kiekvieną remonto procesą, nuo smulkių taisymų iki didesnių mašinų ar įrangos remonto darbų. Ši funkcija užtikrina efektyvų užduočių valdymą ir stebėjimą, todėl kiekvienas remonto etapas yra lengvai stebimas. Tokiu būdu užtikrinamas didesnis atsakomybės jausmas tarp darbuotojų, o pats remonto procesas tampa skaidresnis ir efektyvesnis.
Warranty Management and Reporting
Modulis taip pat palaiko garantinio aptarnavimo valdymą, todėl įmonės gali lengvai nustatyti, ar remonto darbas patenka į garantinį laikotarpį, ir atitinkamai koreguoti paslaugų kainas. Tai užtikrina, kad klientai gautų tinkamą aptarnavimą be papildomų išlaidų, kai remontas priklauso garantiniam laikotarpiui. Be to, Odoo siūlo įvairius ataskaitų teikimo įrankius, kurie padeda įmonėms analizuoti remonto užsakymus, išlaidas ir kitus su remonto veikla susijusius duomenis. Šios ataskaitos suteikia įžvalgų, kaip optimizuoti remonto procesus ir sumažinti kaštus.
Spare parts
Odoo allows to register the spare parts used or items removed. The removed items are not allocated to the sales order, if it would be created
Invoicing Directly from Repair Orders
One of the standout features of the Odoo repairs module is its ability to automatically generate invoices directly from repair orders. When repair work is complete, the system allows for quick invoice creation with all the details about the services, parts used, and other repair-related resources. This not only reduces manual work but also helps prevent mistakes associated with manual invoicing. Additionally, the system makes it easy to track payments, ensuring both the company and customers have a clear understanding of the repair costs, leading to a transparent billing process.
Initiating Repairs through Sales Orders and Helpdesk
Odoo offers the flexibility to trigger repair processes not only directly but also through linked modules like Sales Orders or Helpdesk. This functionality is especially useful for companies that provide warranty or maintenance services since sales or helpdesk agents can directly create repair orders for customers using the same platform. As a result, all operations occur within one ERP system, ensuring smooth information flow between departments and a more efficient workflow.